ZOEK via mijn site Marco´s Moestuin of Google


zaterdag 26 januari 2008

xxx
moestuin leden opruim dag


Zaterdag 26 januari 2008 moestuin leden opruim dag 9.30

Vandaag was de planning om de handen uit de mauwen te steken op de moestuin.



Helaas zat deze keer het weer wel mee het was namelijk een zonnigen maar de kids hadden er weinig zin in,

Ze hadden het koud vooral de jongste en het vroege opstaan op zaterdag viel ook niet mee voor de kids normaal slapen ze uit zo op het einde van de week.

Helaas ging de planning dus niet door

Geloof me kids zijn nog meer wisselvalliger dan het Nederlands weer...

Van de week hoop ik verder te komen met spitten en afrasteren van mijn tuin zone´s.


0 reacties:

Notitie

Verslag mini paprika´s (zaai datum : 27 december 2007) (kiem datum : 9 januarie 2008)
Het opkweken van minipaprika´s op steenwol is voorde eerste keer niet echt goed gelukt
Ik denk zelf dat ik de steenwol te vochtig heb gemaakt toen de zaadjes er werden op gelegd.
Wat mij opvalt is dat de zaadjes die niet in de steenwol zijn ingestoken (ofwel de zaadjes die op steenwol zijn neergelegd ) die ontkiemen beter als de ingelegde zaadjes.

Moestuin locatie

MIijn Agenda

marco gedeelde items

Buienradar.nl

lokaal