ZOEK via mijn site Marco´s Moestuin of Google


vrijdag 25 januari 2008

xxx
Tomaten kweken , F 1 hybriden.Waarover gaat het


Momenteel ben ik bezig met het kweken van tomaat op twee manieren.
1 op grond soorten
2 op steenwol
het opkweken op bijde manieren gaat me prima af
Nu weet ik dat Januarie wel te vroeg is maar ja testen kan nooit geen kwaad.
Ik ben van plan om ook tomaten planten groot te larten worden op steen wol om te kijken wat er gebeurd.



Tomaten temp lijst
nachttemperatuur
dagtemperatuur
Zaaien tot kieming
20°C
25°C
Tot verspenen
20°C
23°C
Na verspenen
18°C
20°C
Tijdens afkweek
15°C
18°C

Tabel is overgenomen van plantaardig.com

Mijn Tomaten soorten die ik ga kweken zijn:
cherry-tomaat (Bistro Sperling´s)
Kleine tros tomaat (Gnom F1,Sperling´s

Handigen Site´s

Tomaten kweek info site

Tomaten kweken , F 1 hybriden.Waarover gaat het


0 reacties:

Notitie

Verslag mini paprika´s (zaai datum : 27 december 2007) (kiem datum : 9 januarie 2008)
Het opkweken van minipaprika´s op steenwol is voorde eerste keer niet echt goed gelukt
Ik denk zelf dat ik de steenwol te vochtig heb gemaakt toen de zaadjes er werden op gelegd.
Wat mij opvalt is dat de zaadjes die niet in de steenwol zijn ingestoken (ofwel de zaadjes die op steenwol zijn neergelegd ) die ontkiemen beter als de ingelegde zaadjes.

Moestuin locatie

MIijn Agenda

marco gedeelde items

Buienradar.nl

lokaal