ZOEK via mijn site Marco´s Moestuin of Google


donderdag 24 januari 2008

xxx
Tulp

zondag 20 januari 2008

3:15:33

Tulp ontploft

Vanacht klapte mijn grootste tulp uit zijn rode stenen pot.

De tulp bol zelf en zijn wortel groei zorgde dat de pot uit een spatte.



Er waren twee lange bloemstengels van z]n kleine 50 cm hoog.

Helaas is er 1 door de val af gebroken.
Die heb ik meteen vanacht in water met voeding gezet in de hoop dat

de grote bloem nog wel zal uit komen .

24-01-2008

Afgebroken tulp wil open .

Ik hoop dat deze het als nog gaat redden

Zie foto hier beneden datum 23-01-2008

Van Mijn stekken ...

0 reacties:

Notitie

Verslag mini paprika´s (zaai datum : 27 december 2007) (kiem datum : 9 januarie 2008)
Het opkweken van minipaprika´s op steenwol is voorde eerste keer niet echt goed gelukt
Ik denk zelf dat ik de steenwol te vochtig heb gemaakt toen de zaadjes er werden op gelegd.
Wat mij opvalt is dat de zaadjes die niet in de steenwol zijn ingestoken (ofwel de zaadjes die op steenwol zijn neergelegd ) die ontkiemen beter als de ingelegde zaadjes.

Moestuin locatie

MIijn Agenda

marco gedeelde items

Buienradar.nl

lokaal