ZOEK via mijn site Marco´s Moestuin of Google


zaterdag 2 februari 2008

xxx
peulen kiem 11 jan 2008

peulen kiem 11 jan 2008
foto datum hier beneden
15 jan 2008
peulen stam
Van Mijn stekken ...

peulen kiem 11 jan 2008
foto datum hier beneden
17 jan 2008
peulen sta
Van Mijn stekken ...


Dinsdag 29-01-2008
Lekker eigenweis dat ik ben heb ik de peulen op stam na twee weken buiten in de tuin thuis nu in de moestuin gezet.
Als we het weer moetten geloven staan ze er slecht voor maarja nooit geschoten is altijd misgeschoten.
Tot nu Word vervolgd



02-02-2008 Peulen groeien nog steeds ondanks de kou die er is geweest.
Nu nog even de aankomende kou afwachten


0 reacties:

Notitie

Verslag mini paprika´s (zaai datum : 27 december 2007) (kiem datum : 9 januarie 2008)
Het opkweken van minipaprika´s op steenwol is voorde eerste keer niet echt goed gelukt
Ik denk zelf dat ik de steenwol te vochtig heb gemaakt toen de zaadjes er werden op gelegd.
Wat mij opvalt is dat de zaadjes die niet in de steenwol zijn ingestoken (ofwel de zaadjes die op steenwol zijn neergelegd ) die ontkiemen beter als de ingelegde zaadjes.

Moestuin locatie

MIijn Agenda

marco gedeelde items

Buienradar.nl

lokaal