ZOEK via mijn site Marco´s Moestuin of Google


woensdag 13 februari 2008

xxx
pepers



Hier staan mijn eigen ervaringen op voor het kweken van Groene pepers en Cyana pepers

Verslag vervolg 13 feb 2008
De groei op St en gemengde grond maakt momenteel wienig verschil kwa groei en ontwikkeling.
Dit geld eigenlijk zowel voor de paprika´s, pepers en zowel de mini paprika´s waar ik als eerste altijd op experimenteer.
wat me wel opvalt n dat is persoonlijk is dat paprika´s en pepers makkelijker zijn dan tomaten stekken(maar dat is een ander onderwerp)


Van Mijn stekken ...



Verslag vervolg 12 feb 2008
Voeding en calcium toegevoegd en ze gaan nog steeds goed.Dit ga ik zeker in de zomer ook toepassen in me kas op de tuin.Ik ben nog wat aan het toveren met voeding en bodem soorten incl ST maar daar kom ik nog op terug.Ik weet nu wel hoe ik de groei even stil kan zetten zonder dat de plant hir zelf last van heeft.


Foto hier boven is van 23 jan २००७


0 reacties:

Notitie

Verslag mini paprika´s (zaai datum : 27 december 2007) (kiem datum : 9 januarie 2008)
Het opkweken van minipaprika´s op steenwol is voorde eerste keer niet echt goed gelukt
Ik denk zelf dat ik de steenwol te vochtig heb gemaakt toen de zaadjes er werden op gelegd.
Wat mij opvalt is dat de zaadjes die niet in de steenwol zijn ingestoken (ofwel de zaadjes die op steenwol zijn neergelegd ) die ontkiemen beter als de ingelegde zaadjes.

Moestuin locatie

MIijn Agenda

marco gedeelde items

Buienradar.nl

lokaal