ZOEK via mijn site Marco´s Moestuin of Google


maandag 3 maart 2008

xxx
Kweekkas






Vandaag op dinsdag 04-Mar-2008 even vlug een klein schaal model opgeboued.

Bevinding met eerste schaalmodel.
Iedereen verklaart me voor gek op de tuin.
boren eerst met ceterpoint gaatje maken voor grip voor de boor.
aanschroefen met de hand doen anders kan het plastic knakken en voor meerderen keren gebruik is het dus raadzaam alles met de hand vast te schroeven.
eerst meten op platte grond en dan boren en scroeven en moeren losjes beverstiggen aan een gehelen zijkant
Dan plaatsen en stellen dan anderen zijden boren en schroeven, let op vergeet de centerpoit niet om even de gaatjes voor te prikken voor dat je gaat boren.




0 reacties:

Notitie

Verslag mini paprika´s (zaai datum : 27 december 2007) (kiem datum : 9 januarie 2008)
Het opkweken van minipaprika´s op steenwol is voorde eerste keer niet echt goed gelukt
Ik denk zelf dat ik de steenwol te vochtig heb gemaakt toen de zaadjes er werden op gelegd.
Wat mij opvalt is dat de zaadjes die niet in de steenwol zijn ingestoken (ofwel de zaadjes die op steenwol zijn neergelegd ) die ontkiemen beter als de ingelegde zaadjes.

Moestuin locatie

MIijn Agenda

marco gedeelde items

Buienradar.nl

lokaal